disconnect bepaald punt spel.

Heb je vragen of problemen meld ze hier.
Plaats reactie
mausie
Berichten: 2
Lid geworden op: 30-06-2018 00:39

disconnect bepaald punt spel.

Bericht door mausie » 30-06-2018 00:44

Goedendag
ik werd ineens uit ark gegooid op een bepaald punt.
nu probeer ik steeds in te loggen maar zodra spel start gooit die me er weer uit. ik heb dit nu 5 keer geprobeerd maar zonder resultaat.
Is het mogelijk om mij ergens heen te wipe?
Zodat ik weer kan connecte en me draak kan ophalen.. Ik hoop dat deze nog leeft daar.

Mvg Mausie

Ronny
Site Admin
Berichten: 21
Lid geworden op: 30-05-2018 12:53

Bericht door Ronny » 30-06-2018 09:03

In het logboek zag ik dat je NA het schrijven van dit bericht alweer online was. Ik ga er dus vanuit dat het probleem is opgelost.

Mocht dat niet het geval zijn laat het even weten... De enige oplossing die ik kan bedenken is je killen zodat je terug spawnt bij je bed...

Ronny
The Boss

mausie
Berichten: 2
Lid geworden op: 30-06-2018 00:39

Bericht door mausie » 30-06-2018 09:59

Ronny schreef:In het logboek zag ik dat je NA het schrijven van dit bericht alweer online was. Ik ga er dus vanuit dat het probleem is opgelost.

Mocht dat niet het geval zijn laat het even weten... De enige oplossing die ik kan bedenken is je killen zodat je terug spawnt bij je bed...

Ronny
Goedemorgen
nee ik kom steeds online maar zodra ik online ben valt die uit.
me poppetje blijft dan weer tijdje online staan en kan ik niet opnieuw inloggen.
op een gegeven moment is me poppetje weer offline. Log ik weer in en valt die weer uit en zo gaat dat cirkeltje.

mvg Mausie

Ronny
Site Admin
Berichten: 21
Lid geworden op: 30-05-2018 12:53

Bericht door Ronny » 30-06-2018 11:53

Hier kan ik niets tegen doen... dit ligt echt bij jou... Heb je de data integriteit van ark al laten checken?
Zowiezo duurt het een antal minuten voordat je automatisch van de server wordt gegooid als je freezed.. dat is een standaard instelling
The Boss

Plaats reactie