Overzetten van dinos naar Sociaal Spelen II

Heb je vragen of problemen meld ze hier.
Plaats reactie
LEvD
Berichten: 12
Lid geworden op: 07-06-2018 09:58

Overzetten van dinos naar Sociaal Spelen II

Bericht door LEvD » 20-08-2018 20:13

Hallo allemaal,

Zoals aangegeven zou het mogelijk moeten zijn om al onze oude spulletjes over te zetten naar de nieuwe server... dus ook onze dinos.

Vandaag heb ik 2 keer geprobeerd een argie over te zetten, allebei helaas met hetzelfde resultaat... bij het downloaden van de dino naar de nieuwe server.... zijn de vogeltjes gevlogen? :shock:

Wellicht dat jullie een argie van mij daar tegenkomen.... laat het dan even weten graag via het forum of steam.

Beide betreft een argie, beide level 300+, beide bij de blauwe ark.
Harvey Tavis II en Gummie Tavis...

Tevens het verzoek aan Erza of een andere admin om hier even in te duiken... ik wacht wel even met nog meer dinos.
Careful what you wish, you may regret it
Careful what you wish, you just might get it

Paxy
Site Admin
Berichten: 16
Lid geworden op: 30-05-2018 13:01

Bericht door Paxy » 21-08-2018 08:23

Pow heeft een video gemaakt hoe je dino’s over kan zetten.

Ik hoop dat het je daarmee gaat lukken

LEvD
Berichten: 12
Lid geworden op: 07-06-2018 09:58

Bericht door LEvD » 21-08-2018 10:39

Het overzetten op zich is niet het probleem. Het gaat er meer om dat de argies op de nieuwe server gewoon als sneeuw voor de zon zijn verdwenen zeg maar...
Careful what you wish, you may regret it
Careful what you wish, you just might get it

PackOfWolves

Bericht door PackOfWolves » 21-08-2018 11:31

Het is mij opgevallen, toen ik dus mijn dieren (voor zover ik ze al overgezet had naar mijn single player) behoorlijk wat van hun health verloren toen ze eenmaal uit de transmitter kwamen. Nu begrijp ik ook wel dat DEvL's argies geen prut health hadden... Maar... Ik denk, vermoed en vrees dat dit er wel mee te maken kan hebben. De langer de dieren in de pilon moeten verblijven... de meer dat de health omlaag gaat... Mogelijk in combi met andere factoren kan dit geleid hebben tot het verdwijnen van de Argenta's....

Maar dit is dan wel weer een vermoeden van mijzelf.

LEvD
Berichten: 12
Lid geworden op: 07-06-2018 09:58

Bericht door LEvD » 21-08-2018 13:38

Hallo PoW...

De argies hebben / hadden een hp van 3000+ en hadden hun buikjes lekker vol gegeten... Daarnaast heb ik ze binnen een uur weer geprobeerd hun vrijheid te gunnen... dus aan het verlies van hp door tijdsduur / verhongering lijkt me uitgesloten.

Het is mij vandaag wel gelukt een thyla over te zetten... helaas zijn daarbij weer 90% van mijn recepten verdwenen.

Ik zal in ieder geval kijken wat ik voor Gummie kan doen... maar DEvL-tje heeft zijn buikje een beetje vol van...
Careful what you wish, you may regret it
Careful what you wish, you just might get it

DarkWolfNL_
Site Admin
Berichten: 29
Lid geworden op: 19-06-2018 20:08

Bericht door DarkWolfNL_ » 21-08-2018 14:50

alle items in inventory wordt gedropt.

beste is 20 max dino's en 150 items per keer over zetten

kevin
Berichten: 3
Lid geworden op: 24-06-2018 12:41

Bericht door kevin » 23-08-2018 14:50

Lieve mensen, het is natuurlijk top dat we onze dinos over kunnen zetten, maar geef mensen ook de ruimte om dit te doen, ik maak gebruik van de blauwe obelisk, en die staat letterlijk helemaal stampensvol met dino's waardoor ik letterlijk naar de obelisk moet kruipen om me zooi erin te krijgen, zorg dat er een fatsoenlijk pad is om de dinos in de obelisk te kunnen doen ipv alles zo neer te gooien :) bvd, kevin

Ronny
Site Admin
Berichten: 21
Lid geworden op: 30-05-2018 12:53

Bericht door Ronny » 24-08-2018 12:37

Kevin heeft gelijk. Ik heb in game dit al eerder gevraagt.
Als dit niet heel verbeterx ruim ik daar even op

Ronny
The Boss

Plaats reactie