Het is even door de zure appel heen bijten...

Heb je vragen of problemen meld ze hier.
Plaats reactie
PackOfWolves

Het is even door de zure appel heen bijten...

Bericht door PackOfWolves » 22-08-2018 14:20

Beste mensen van het Ark leven,

Ik wil even een klein dingetje kwijt. Ik merk dat men de hele overgang niet geheel zonder kleerscheuren doorloopt. Dat is natuurlijk allerminst leuk te noemen... Echter... Laten we vooral toch wel bedenken dat dit nog altijd een spel is en dat in dit spel alles vervangbaar is (zoals sommigen MIJ ook steeds weer zeggen als we het over de dino aantal van me hebben)...

Ik hoor ook heel veel mensen hier toch best wel wat minder vrolijke noten over uitten... En ik begrijp dat heel goed. Echter laten we er wel rekening mee houden dat een overgang zoals deze nooit helemaal vlekkeloos verloopt.

Het wordt steeds meer en meer duidelijk dat de waarden van het program waar Ronny's server op draaide en die van Nitrado best uiteen lopen. Alles was netjes overgenomen zoals Ronny het aan Erza had gegeven en wat blijkt? Zaken als autodecay blijkt heel erg te verschillen. Dat is dus een dingetje waar we niet happy van worden. Erza probeert dit dus te herstellen en omdat het nu een tikkeltje zoeken is naar waar zit de knoop, kan dit tot gevolg hebben dat we dus in een rollback belanden op zijn tijd. Voor hen die dan juist in die tijd dino's en spullen overgebracht hadden... Je raadt het al, zijn die dus kwijt.

Alles wat ik dus wil meegeven is, bedenk dat het voor Erza ook een worsteling is om Nitrado netjes mee te laten werken, het spel op orde te krijgen en dus ons spelers helemaal blij te houden.

Laten we niet al te boos worden... In the end... is het allemaal te vervangen. En als we elkaar daarin wat ondersteunen, gaat het echt allemaal weer helemaal goed komen.

Let's do this peeps!

PoWtje

Plaats reactie