news en cluster server

belagerijke updates omtrent de server zelf.
Plaats reactie
DarkWolfNL_
Site Admin
Berichten: 29
Lid geworden op: 19-06-2018 20:08

news en cluster server

Bericht door DarkWolfNL_ » 30-11-2018 14:27

hallo iedereen.

helaas hebben we laatste tijd weinig spelers online, maar we gaan gewoon door.
sommige hebben geen zin meer of intresse en dat is helemaal te begrijpen.
maar ook ronny en suus zijn voor op dit moment intresse veloren.
hierdoor kwamen we 2 admins te kort.

dus als eerst wil ik aangeven dat Deadkiller (admin) en justin (Co-admin) worden.
dit betekent dat justin mij en deadkiller helpt met vragen en andere dingen,
maar ik en deadkiller blijven de eind-beslissende.

de reden dat deadkiller een Admin wordt en geen co-admin is omdat hij de eigenaar is van de nieuwe cluster server.

dus vanaf nu is er een Cluster server (island map) open en vrij voor iedereen. de rede waarom we Island hebben gekozen is het feit waarvoor we als eerst over cluster zaten te denken, unlocken van tek.
nu met deze cluster kun je alle tek unlocken (geen aberration of extinction) en hebben we ook toegang naar de overseer eind baas. ook kunnen we nu note's worden verzameld op deze server.

op deze server gelden ook de zelfde regels, zelfde settings en zelfde mods.

de server naam is: NL/EU Sociaal Spelen The Island
(de test in de naam verdwijnd nog)

hier is hoe cluster server travel werkt: https://www.youtube.com/watch?v=d39qrWUtsfA

voor die geen engels kunnen er is ondertiteling op deze video. zet op aan en dan op automatisch vertalen. dit is best goed te begrijpen.

op dit moment hebben we nog niks gezien over fouten bij het reizen tussen servers. hiermee bedoelen we dat tribe's als je terug gaat daar nog steedts in zit. wel is als naar andere server gaat daar ook even weer de tribe moet aanmaken. maar moment dat terug na ragnarok gaat weer gewoon in die tribe zit.

met vriendelijke groet,
Erza (The Crimson Eyes)

PackOfWolves

Bericht door PackOfWolves » 30-11-2018 19:47

Yaaaaayyy!!! The Island doet weer mee! Ga er zo even kijken... na de update dat is.

Plaats reactie