Island Bosses

Op zoek naar een specifiek iets? Adverteer hier.
Plaats reactie
Gummie
Berichten: 8
Lid geworden op: 24-05-2019 00:49

Island Bosses

Bericht door Gummie » 20-08-2019 23:06

Hallo allemaal,

Zoals jullie misschien weten is Gummie al een tijdje bezig met de caves op the Island map.
De caves heb ik al aardig op orde en die lukken wel... alleen ben ik nu bezig met de bossfights en lukt het dus niet om het draakje een koppie kleiner te maken... de spin en het aapje heb ik al wel gedaan en die zijn gelukt (op het laagste niveau).

Nu zou ik graag voor de nieuwe DLC er komt (december) in ieder geval de bosses op the Island allemaal hebben gedaan en verslagen zodat ik een beetje aan kan sluiten bij de nieuwe DLC... daarna zijn de bossen op Ragna en Extinction nog aan de beurt.

Mijn vraag... zijn er mensen die mee willen doen met de bossfights of kunnen helpen met de bossfights op the Island.
Ik wil graag wel zelf ook wat doen, dus helpen is leuk maar "Gummie even door de bossfight heen trekken" wil ik dus niet.

Dus laat maar even weten of jullie tips hebben en of jullie willen / kunnen helpen....

Gegroet, Gummie
... onbegrijpelijk... Haribo :)

Gebruikersavatar
PackOfWolves
Berichten: 10
Lid geworden op: 07-07-2019 21:26

Re: Island Bosses

Bericht door PackOfWolves » 21-08-2019 02:40

Zoals je weet, ik wil heel graag ook weer eens terug naar af en de bossfights herdoen. Dus count me in... op voorwaarde dat mijn gezondheid me de tijd gunt. Maar ik wil dus zowiezo wel mee proberen te doen.
"Mi na af'sensi. No wan sma kan broko mi."
(NL: Ik ben een halve cent. Niemand kan mij breken.)

Justintje
Berichten: 15
Lid geworden op: 07-06-2018 15:08

Re: Island Bosses

Bericht door Justintje » 23-08-2019 21:34

Hey Gummie,

Ik ben zelf nog niet toegekomen aan de bossfights. Dus ik help je graag mee :P

Groeties, Justin (Kees) :P

Gebruikersavatar
PackOfWolves
Berichten: 10
Lid geworden op: 07-07-2019 21:26

Re: Island Bosses

Bericht door PackOfWolves » 24-08-2019 11:05

Justintje schreef:
23-08-2019 21:34
Groeties, Justin (Kees) :P
You are accepting your new name, welp... The big wolf is pleased :P :P :P :P :P :P :P
"Mi na af'sensi. No wan sma kan broko mi."
(NL: Ik ben een halve cent. Niemand kan mij breken.)

Plaats reactie