Voorstellen

Wie ben jij? Wie zijn wij? Vertel eens een beetje over jezelf.
Plaats reactie
Ronny
Site Admin
Berichten: 21
Lid geworden op: 30-05-2018 12:53

Voorstellen

Bericht door Ronny » 01-06-2018 16:37

Hallo ik ben Ronny (steamname Jerry)
Ik ben de oudste speler hier (en er trots op) tevens beheer ik de sociaalspelen server. Dat gezegt hebbende, ben ik op deze server voornamelijk voor mijn ontspanning en plezier.

Soms heb ik een kort lontje, bij misdragen van spelers (zoals schelden, zeuren, stelen en rotzooi laten slingeren) verwijder ik alles van die speler. Bij een tweede keer is de speler er ook uit. Want we willen hier voor ons plezier met elkaar een spel doen en (bijv rotzooi laten slingeren -> veroorzaakt lag en verhinderd anderen te bouwen) als iemand hier geen rekening mee houdt, past hij niet ertussen.. Dus laten we hem/haar kiezen voor een andere server dan Sociaalspelen.....

Met dit in het achterhoofd.... Veel plezier allemaal

Ronny
The Boss

PackOfWolves

Bericht door PackOfWolves » 03-06-2018 13:29

Olaaa Ronny,

Mijn oprechte dank voor de beslissing destijds dat je je server open hebt gezet voor mensen van buiten af.

Ik vermaak me enorm in Ark en ben bij een goede server te hebben gevonden.

P.S.

Ik ben overigens niet weg... ik ben bezig met mijn toko. De vuilnisbelt moet opgeschoond en genormaliseerd worden tot woning na 9 jaar dus... maand Juni wordt voor mij karig online. Maar daarna ben ik weer helemaal van de partij.
Ik kom wel, als ik niet als een slappe dweil in een hoekkie lig, 's avonds spelen hoor, want ken jullie allen niet missen... "Siet nou wattie gedoan hep met me joh? Hep ie me helegaar verslaafd gemaakt die gast hey!" :P

Plaats reactie