Ik stel voor..

Wie ben jij? Wie zijn wij? Vertel eens een beetje over jezelf.
Plaats reactie
Elevation
Berichten: 3
Lid geworden op: 02-06-2018 23:18

Ik stel voor..

Bericht door Elevation » 03-06-2018 12:51

Bij deze wil ik me graag voorstellen,

Ik ben Barry aka Elevation (the clash) en ben geboren en getogen in Rotterdam zuid, nu woonachtig in Limburg, 27 jaar oud en werkzaam als beroepsbrandweer man.

Inwonend zijn mijn 2 labradors, de één gekocht en de andere gevonden ergens op een warm eiland genaamd Madeira, extra ticket geboekt en meegenomen het vliegtuig in.
Ben groot liefhebber van rock 'n roll muziek dat dateert uit de jaren ''50 tot de jaren 90'ish... en probeer ook zoveel mogelijke bands nog live te zien.
Overige hobby's zijn teveel geld uitgeven aan me ''old timer'' Mercedes 280 SEL uit 1983 en gitaar spelen (Ibanez)

Behalve het bestrijden van brand, en het redden van mens en dier in nood.
wordt ik verantwoordelijk gehouden voor de cursisten van de jeugdbrandweer, uitwerken van leerkaders en examens zijn één van de neventaken die ik uitvoert binnen de organisatie.
De voldoening en uiterst dankbaar werk maakt dit voor mij het mooiste vak dat er is.


Vorig jaar 2017 heb ik ark gekocht en ben meteen online gegaan, Sociaal spelen trok mij de aandacht en ben online gaan rondneuzen of ze ook over een forum beschikten,dit was het geval.
sindsdien ben ik niet meer weg te slaan van de server.

Server zit leuk in elkaar hoop mensen die toegewijd zijn om dit ook zo te houden, en gaan super met elkaar om.

Ben Ark gaan spelen puur voor de ontspanning, na een drukke of vervelende werkdag hoop ik altijd wat ontspanning te vinden op de server.
's nachts wil wel eens opduiken na een melding, leuke is dat je nooit echt alleen bent op de server en er altijd iemand is om mee te chatten.


Hoop dat meer mensen zich zullen voorstellen, vindt het leuk en interessant om te weten met wie ik deze digitale wereld nu bijna voor een jaar mee deel.

PackOfWolves

Bericht door PackOfWolves » 03-06-2018 13:24

Heyyyy Barry!!!

Jij ook hier? LOL

Ik moet mij even voor een maandje semi afmelden van Ark dienst, ik moet even mijn huis aan kant gooien, ligt al 9 jaar in de steigers dus wordt tijd dat het eens klaar komt allemaal, dus... ik ben wat schaars in Juni.

Maar daarna ben ik er weer helemaal bij hoor!!!

Gezellig dat je er ook bij bent en nog leuker ook wat meer weten over je :) Nou tot snel... in het spel! (Rijmt LOL)

(En ik ken mezelf, ik zal echt 's avonds wel binnenrollen... dan kan ik toch nog niet gaan maffen... :P )

Elevation
Berichten: 3
Lid geworden op: 02-06-2018 23:18

Bericht door Elevation » 04-06-2018 21:01

De Mercedes-Benz Lorinser SEL280 S class uit 1983
100% orgineel, zijn er nog maart weinig van, alle beschikbare opties zitten erop van 1983 (airco, verlaagde lorinser schokbrekers, leer, cruise control)
toen der tijd exclusief, kunnen sommigen wel over mee praten denk ik :lol:

Rijd er voornamelijk mee naar autoshow's (geen 100 procent tuning...)
en zo nu dan op een mooie zomer dag.

(Dit is niet mijn auto op afbeelding, wel 1 op 1 dezelfde)
Afbeelding



IBANEZ RG 270 DXMG

En mijn tweede trots de Ibanez

Afbeelding

Ronny
Site Admin
Berichten: 21
Lid geworden op: 30-05-2018 12:53

Bericht door Ronny » 19-06-2018 19:38

Nicce die mercedes EN nog mooier (in mijn ogen) die gitaar kun je ook een beetje spelen?
Of ben je net als ik, ik heb 2 gitaren aan de muur en speel er geen (wel toetsen)
The Boss

Elevation
Berichten: 3
Lid geworden op: 02-06-2018 23:18

Bericht door Elevation » 22-06-2018 19:11

Ja zeker.
ik speel sinds me 16e en ben begonnen met het wel befaamd Smoke on the water van Deep Purple 8)

vindt het heel leuk om te doen, maar noem mezelf geen talent,

probeer diverse soorten sounds van gitaristen na te spelen,
zoal Jimmy page van Led Zeppelin, Johnny Marr van The Smiths...om zo te noemen
Maar gitaar spel uit de jaren 50's en 60's vindt ik ook leuk om te spelen,

gitaar spelen gaat gepaard met heel veel geduld,


Op de synthesizer zou ik alleen Fur Elise voor je kunnen spelen :lol: :D

Ronny
Site Admin
Berichten: 21
Lid geworden op: 30-05-2018 12:53

Bericht door Ronny » 24-06-2018 11:21

Fur elise kan ik zelf ook, maar dat muziek leren maken tijd kost is me bekend.. ik speel ruim 30 jaar en vind mezelf ook zeker geen ster :-)

Toch heb ik al een beetje ervaring in diverse bandjes en vele optredens.... o.a. toen de tour de france in Utrecht begon hebben we op een van de festivals gespeeld voor een paar duizend man... Leuke ervaringen.
The Boss

Plaats reactie